Ticaret sonuçlar




Ticaret Sonuçlar Bu sayfada "Ben bunu kaybettim bu kazandı" yerine benim ticaret daha teori ve strateji görüşecek. Bireysel esnaf hakkında bilgi için Güncelleştirmeleri gidin. Cuma, 8 Nisan, 2015 Bugünün NPF sayılar geçen ay için dışarı çıktı. Beklenenden daha iyi. $ Yukarı itti. Çevresinde güzel kar. Ben bu grafikler ve ne diğerleri şeyler nasıl bakıyor çok fazla zaman harcamak düşünüyorum. Ben oldukça doğru görünüyor iki grafik tabanlı sistem ile geldim. Burada senin için paralamak edeceğiz ve sen söyle. 19 Kasım 2014 Tamam, belki biraz palavra zamanı .. Dün gece benim göstergelere bakarak oldu. Ben don yüzden ben büyük zaman dilimlerini ticaret karar verdim Güncellemeler bölümünde belirtildiği gibi t bilgisayar önünde her an uyanık geçirmek zorunda. Yani GBPUSD için aynı, Günlük EURUSD için pivot noktalarını çizilen. Ben de odaklanabilirsiniz ve EURUSD konsantre karar verdim. Göstergeler ve (her zaman gerçek iyi olmamıştır) benim gut içgüdüsü olasılıkla kuzey kafa yukarı hareket edeceğini bana bir şeyler anlattı. Yani sadece 60 dakika süren 500 $ çağrı seçeneğini aldım. Tabii ki, o kadar oldu. USD mavi, ABD Doları. Euro karşı hareket Euro gösteren pembe çizgi altında bu Gücü Göstergesi grafik. at bak (siyah arka plan karşı görmek için belki biraz zor) ..Point olduğunu. Son saatlerde Bu iki ayrı hareket uzaklaşmaktadır. Peki sonuç s? Görelim: Yatay altın hattı ve beyaz dikey çizgi kesiştiği görebilirsiniz? Bu fiyata ve uzun girdiğiniz zamandır. Sonra yatağa gitti. Çok sonraki H1 çubuğu yeşil yukarı bu şüphelendiğim gibi EURUSD kuzey başkanlığında teyit ok vardır. Yani. my opsiyonu uyurken benim 500 $ yatırımla veya 410 $ bana% 82 kar kazanç para kapandı. Ben bu her gün olmuyor. ama sen temellerini öğrenmek kez o amele dışarı ağır oranlar sizin lehinize. ve bu durumda yerleştirebilirsiniz Tabii 400 $ uyku kazanmak. Şimdi kamu lise öğretim / gün 116 $ kazanmak için kullanılan yani orada benim için o var. Her tüccar hep böyle kazanan günler var gitmiyorsun anlamak gerekir. Siz kaybedenler için gidiyoruz. Bu onu derim eğer sadece bu iş doğrultusunda hayatın bir gerçeği bu. Fikir kaybedenler aşmak için kazananlar elde etmektir. Biraz araştırma yapmak ve göstergeleri izlerken bu konuda yardımcı olabilir. 4 Kasım 2014 EURUSD döndü ve bugün kuzey yöneldi. Daha önce tartışılan ettik TSR ve uzun gitti pivot noktası fiyat akrabası dayanarak. Bu sefer ben-para biraz oldu 1.25000 at ÜÇ arama seçeneklerini yerleştirilir. Hepsi kazandı. Böylece dünkü s opsiyonları 200 $ ek olarak, bugün cebimde düzenli 300 $ sa. Aşağıya bakınız. 2C386 "/% ​​300 $ tatlı. Şimdi 1.25207 den de uzun spot piyasayı m. EURUSD 1.25532 de şu anda bu yüzden bu ticarette kâr 32 pip m. Ben bu yüzden benim giriş fiyatı yukarıda benim Stop Loss (SL) taşındı Pazar gecede bana karşı dönüyor bile ben Şimdi bir servet 32 ​​pip değil biliyorum. kâr kilitlemiş. 320 $ s standart hesabında. Bir mini hesap s $ 32 yılında. Hala kadar küçük olursa olsun herhangi kar, bir Haftanın her günü kaybı daha iyi. Peki bu yüzden birkaç iyi days bu hafta erken kısmını yaşadım. Oh, (aşağıda benim sonrası) dedim spot piyasada dünkü s kısa pozisyon 340 $ "yaklaşık" bir kar oldu 295 $ kar ile durduruldu. Bir kural takip etmek istiyorum: sizin lehinize piyasa hareketleri en kısa sürede, hatta kırmak için SL taşıyın, ya da daha iyi. Yani yuvarlak sayılarda ben henüz o ticaret ve kapalı değil yani gerçekleşmemiş kar $ 320 olan zaten alınmış ve şu anda 32 pip ettik kar spot piyasada seçeneği Nadex dün ve bugün artı 295 $ 500 $ kazandı ettim o iyi. up değiştirebilir veya aşağı olabilir. Bu iki gün içinde 1100 $ bir genel toplam s. O kadar da eski püskü değil. Aşağıda benim kar konumunu gösteren EURUSD H1 grafik bir resmi vardır. Bunu yukarıya doğru çifte beyaz ve kırmızı ok görürsünüz. Bu pazar etrafında çevirmek için gidiyor ve birkaç Bar sonra ne oldu bu neredeyse kesin bahis nedir? TSR yeşilden kırmızıya döndü. Tamam, bu orta dönem seçimlerinin sonuçları gelmeye başlıyor ve ben dikkatimi açmak için gidiyorum seçim gecesi. Ben rapor ilginç bir şey var dahaki sefere yazacağım. 3 Kasım 2014 Boyunca doğru hareket ederek. Ben Nadex dün gece aldım iki opsiyonları kazandı. Bu bugün için güzel 200 $ ödeme sa. Artı ben spot piyasada benim kısa pozisyon sağ yaklaşık 340,00 $ kadar devam Yani 2C360 "/%. Benim bilgisayar önünde bütün gün geçirmek çünkü günlük takvim ticaret verdi. Bu olanak Bana forex ek bir yaşama sahip. Günlük grafiklerde EURUSD benim kısa pozisyon sadece yaklaşık 340 $ Up. Nasıl, hangi yönünü belirler? Ben biri olarak grafik üzerinde bu TSR satırını kullanın. Kırmızı bir düşüş eğilimi, yeşil yukarı anlamına gelir. Ben de Yatırım gidip onların öngörüleri bak. Aşağıdaki resim sadece bir örnektir. Ben bu son gece baktım onlar € ve £ tüm çığlık SAT idi. Bu gerek bana ama bir Nadex seçeneği için dört üretildikten Güçlü Satış veya Güçlü Al yazıyor. Yani bu. Forex piyasasında benim için iyi bir gün bugün. 30 Ekim 2014 Ben bu sitede başka söz ettik gibi: Bu forex oyunu oynamak için iki yol vardır. Sen spot piyasayı ticaret yapabilirsiniz veya seçenekleri kullanabilirsiniz. Sevdiğim seçeneklerin tipi binops. ya ikili opsiyon denir. Sadece ABD-regüle değişimi Chicago merkezli Nadex olduğunu. Yani son trendler ve günümüz pivot noktaları dayalı Ben eğitimli bir pazar bugün aşağı gideceğini tahmin yaptı. Yani benim lehine sadece yaklaşık 26 pip taşındı spot piyasada bir yerde benim kısa ticaretini bıraktı. Ayrıca ben 3 pm (1500) doğu zaman bu öğleden sonra. same gün bir sona erme iki PUT seçenekleri aldım. Nadiren bir pozisyon gecede tutun. Olarak çıkıyor 3 pm EURUSD ben o sabah seçenekleri aldığımda biraz daha düşüktü çünkü doğru tahmin. Nadex borsasında size seçenek, düz 100 $ öder kazandığınızda. Bu kadar. Eğer bir yatırım% 70 veya% 75 getiri elde nerede ABD dışında broker gibi değil. Nadex doğru re ile opsiyon 100 $ yerleşir. Yanılıyorsun Eğer $ 0 yerleşir ve yatırımınızı kaybedersiniz. İşte ben bu sabah aldım iki koyar 3 saat sonra kısa bir süre var bildirim: 2C238 bu bu web sitesi için kullanıyorum bir demo hesabı olduğundan "demo" /% It "diyor. Opsiyon sözleşmesi EURUSD fiyat 3 de aşağıda 1.2620 olup olmadığını kazanacak diyor. Bunu 1,26125 oldu Bitimi Değer görebileceğiniz . Herhangi bir seçenek herhangi bir önemli haber bültenleri için kontrol ettiğinizden emin olun. Bazı haber pazar başak yapmak olabilir serbest ediliyorsa almadan önce t blindsided ve gafil yakalandı olmak istemiyorum. Aşağıda bugün için EURUSD için bir saatlik (H1) grafiğidir. Aşağı fiyatı çok tarafından. not aşağı günün görebilirsiniz ancak 2C543 "/% binops bir eklemek sağlayacak Ben ikili opsiyon (binops) gibi neden bu. gerçekten spot piyasada birkaç kuruş yapmak olabilir olduğunu. Aşağı Size birkaç yüz dolar ne kadar küçük, aynı hareket dengesini oluşturmaktadır.